woensdag 23 januari 2008

Vastgoed-borrel Deel 1

Met dank aan meneer Riedstra, de eigenaar van de Mercedes SLR McLaren, Ferrari 599 GTB Fiorano en Bentley Continental GT!
PS: De SLR zit geweldig!

Ik wist dat er die avond een groot feest gehouden zou worden, en dat er prachtige bakken werden geshowd in de parking. Ik kon dus die dag niet wachten tot ik uit was, maar toen dat moment dan eindelijk kwam fietste ik zo hard als ik kon naar de parkeergarage. Op het eerste zicht zag ik niets staan. Ik ging toch maar even gauw naar binnen, en zag daar tot mijn verbazing de legendarische Mercedes SLR McLaren. Ik was even sprakeloos, en wist even niet zo gauw wat ik moest doen.
Na een paar seconden pakte ik mijn fototoestel uit mijn tas, en begon foto's te maken.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is geen auto meer......dit is perfectie.

Anoniem zei

Hey Milan, leuke blog.. En top foto's natuurlijk. Gr. M@RS